Monkish Brewing Company
1679 ratings
Monkish Brewing Company
Torrance, United States

A small brewery & tasting room in Los Angeles (Torrance), California creating Belgian-ish and IPA-ish beers.

Is this your brewery?
Register your brewery for FREE and be in control how you are presented in Pint Please!
Register your brewery

Reviews

Post author: Jepetti
Jepetti
40 minutes ago
Pehmeän makea ja vaniljainen ipa jossa prosentit häviää makeuden peittoon

Post author: Repa
Repa
@ Craft Beer Helsinki 2026
8 hours ago
3.8
Tiukka hedelmäinen tuoksu. Maku olikin yllättävän pehmeä ja helppo, 10% abv tuntuu tientynlaisena rotevuutena ja täyteläisyytenä mutta ei turhana etanolina. Hyvää ja hedelmäistä.

Post author: Jorgeboy
Jorgeboy
@ Craft Beer Helsinki 2026
2 days ago
4.3

Post author: Tero M
Tero M
@ Uba & Humal
14 days ago
4.4
Täyteläinen herkku. Vahvasti katkeroinen mikä pehmenee juodessa. Vahvasti ylikypsää hedelmää

Post author: Tero M
Tero M
@ Uba ja Humal
22 days ago
4.3
Kuivan hedelmäinen,mutta trooppisen hedelmäinen. Kuivahumalointi syö raikkautta

Post author: Nikke
Nikke
@ Uba ja Humal
27 days ago
4.5
Lasiinkaatuu sameankeltaista täyteläisen oloista olutta nopeasti käväisevällä sormenpaksuisella vaahtohunnulla. Tuoksusta: Sitruksisuutta,greippiä,valkoviinimäistä rypälettä,persikkaa,nektaria sekä candysitrusta/karkkista hedelmää Humalaöljyisyyttä/humalaa,yrttisyyttä ja hieman ruohoisuutta. Maunpuolelta: Sitruksisuutta,limeä,greippiä,kuivaa valkoviinimäistä rypälettä,persikkaa, aprikoosia sekä hieman candysitrusta. Humalaöljyisyyttä/humalaa,yrttisyyttä, ruohoisuutta ja lopussa aika reipastakin purevaa hopburnia. Suutuntuma/runko: Kuivahko,piilokermainen,täyteläinen, tasapainoinen ja kevyen maltainen. About: medium/medium+ Yleistäjorinaa/viba: Todella laadukasta ja kuivaa humala tykittelyä. Hienosti galaxy ja citra toimii sekä nelsson tuo persoonallisuutta tuohon. Runko on myös täyteläinen ja mukavasti kantava Eipä tätä ole turhaan kehuttu todella hyvä...

Post author: RasmusK
RasmusK
@ Uba ja Humal
28 days ago
4.0
Hedelmäinen, viinirypäleinen. Nelsonista valkoviinimäisyyttä. Ryhdikäs, reippaasti makua! Todella napakka humalan puraisu. Herkkua on!