
10232 ratings
Lidl Deutschland
Germany
chevron_leftchevron_right
Lidl's brewery
Is this your brewery?
Register your brewery for FREE and be in control how you are presented in Pint Please!
Register your breweryReviews

Lauri
@ Lidl Inkilänmäki17 hours ago
3.7
Kauniin, syvän ja rusehtavan oranssista ja sameaa. Kepoinen ja hyvin pienikuplainen vaahto.
Tuoksu runsahkon neilikkainen, esterinen ja fenolinen, kepeän banaaninen ja aprikoosinen sekä kevyen vehnäisen maltainen ja viljainen.
Maku runsahkon, maukkaan ja makean vehnäisen ja ohraisen maltainen ja viljainen, selkeän neilikkainen, öljyisen esterinen ja fenolinen, kepeän ja makeahkon banaaninen ja aprikoosinen sekä maltillisen humalaisen katkera.
Ihan hyvät ja tasapainoiset, vaikkakin melko latteat maut. Suutuntuma on keskitäyteläinen, öljyisen pehmeähkö, melko kuivakka ja runsahkon hiilihappoinen.
Maukas, melko mallasvetoinen ja mukavasti juotava, mutta hieman valjuksi jäävä vehnä. Hyvää perustekemistä kuitenkin etenkin tähän hintaan.

Hamppi K
22 hours ago
3.0

Fleitmann
@ Lidl Waltrop2 days ago
3.0
War ein gratis Coupon … dadurch schmeckt es noch umso besser 🤌🏻🤓
Miku
@ Lidl Vähäheikkilä2 days ago
3.0
Ihqn
2 days ago
2.0
Itsessään ei kyllä kummoista, menee kyllä ruuan kanssa aika hyvin eikä liikaa maksa. Ilman ruokaa alkaa kyllä tökkiä, vähän liian vähän olutta maussa, maistuu vähän liikaa huonolta sitruunalimsalta.

Maajohtaja
@ Lidl Urpola, Mikkeli2 days ago
3.2
Ei ollu meidän Lidlissä kuvastossa esiteltyä Olut-annostelijaa, niin piti tyytyä pelkkään pilsiin. Olisi varmasti tuonut tunnelmaa oluen lipittelyyn pikku hanasta tiputella lasiin.
Tätä Perkelettä ei ollut tullut aiemmin maistettua. Ihan toimiva👌🏽 mutta miltä maistuisi olut-annostelijasta? Se jää nyt arvoitukseksi🤦🏼♂️

Yeast yanni
@ Lidl Tornionmäki Kouvola2 days ago
2.6

Yeast yanni
@ Lidl Tornionmäki Kouvola3 days ago
2.5
Menettelee.








