
Reviews
Nuuttipiippo
20 days ago
2.7
Perus olutta. Ei mikään ihmeellinen maku nautinto

Gt_tiekartasto
@ Lidl Itäharju3 months ago
4.0
Erittäin positiivinen heräteostos
joelk
5 months ago
2.4
Odotukset eivät olleet korkealla edellisen Perlenbacherin jälkeen, eikä tämäkään hyvää ollut mutta ei liian pahaakaan. Olutta jota juo siinä missä muutakin halpaa
Vaari62
5 months ago
3.5

Espi68
6 months ago

3.0

Ari R
@ Lidl Lahti Kivimaa6 months ago
2.0
Nyt on pahan pahvista. PE 9/26

Herrasmies85
@ Lidl Melaniemi, Vaasa6 months ago
4.0
Todella pehmeä ja raikas lager olut
janijoonas
6 months ago

3.2
Hyvä perus lager! Kupliva ja kirpsakka koostumus, lisätty jälkikäteen. Hintaansa nähden tosi hyvä.
Tomasza
@ Lidl Neljäs Linja8 months ago
2.5
Sami
@ Lidl Lahti Kivimaa9 months ago
3.0