
Reviews

Maajohtaja
@ Lidl Urpola, Mikkeli2 days ago

3.2
Ei ollu meidän Lidlissä kuvastossa esiteltyä Olut-annostelijaa, niin piti tyytyä pelkkään pilsiin. Olisi varmasti tuonut tunnelmaa oluen lipittelyyn pikku hanasta tiputella lasiin.
Tätä Perkelettä ei ollut tullut aiemmin maistettua. Ihan toimiva👌🏽

Yeast yanni
@ Lidl Tornionmäki Kouvola3 days ago

2.5
Menettelee.

JVaara
5 days ago
3.5

Matti H
9 days ago
3.0
Ihan ok perusolutta hinta ei päätä huimaa

Lindhi
20 days ago
2.5
Viljainen perus bulkki bisse
Piippo94
22 days ago
1.7
Ei oikein sytyttänyt. Laimeaa ja olematon makumaailma.

Mauriciusyhuginho
23 days ago

3.0
Como la gorda al final de la fiesta, hay que meterla y te llevas una sorpresa, cerveza promedio pero es de bien beber, cualquier hoyo es trinchera

SSHI
29 days ago

2.6
Bière mythique du Lidl qui est vraiment pas super. Mais ça se boit et c'est pas cher.

Vili
29 days ago
2.3

Akseli
29 days ago
2.8
Ok