Saku Õlletehas (Carlsberg)
21807 ratings
Saku Õlletehas (Carlsberg)
Saku, Estonia


Is this your brewery?
Register your brewery for FREE and be in control how you are presented in Pint Please!
Register your brewery

Reviews

Post author: Hege
Hege
@ M/S Viking XPRS
8 hours ago
2.3
Sitruksinen, havuinen, hedelmäinen ja kevyen puinen olut. Paperilla kaikki on kunnossa, mutta jokin tässä hieman tökkäisee vastaan. Jonkinlainen hedelmäinen makeus ehkä. Keskitäyteläistä ja pehmeän hiilihappoista oli.

Post author: Jani S
Jani S
@ Selver Balti Jaama Turg
9 hours ago
2.7
Ihan todellakin smooth. Laimeampaa kuin perus saku. Suussa tuntuu juodessa jotenkin "kuohkealta". Maussa aivan kuin aavistus sitrukseen taittavaa.

Post author: Oopee
Oopee
9 hours ago
3.1
Pehmeä maku ja hyvin hapotettu. Vertailukohtaa ei nyt käsillä, mutta muistelen perus Sakun olevan parempaa.

Post author: Göbbelsberg
Göbbelsberg
9 hours ago
3.7
Uusi oma luottopakkini. Tölkki johon turvautua, kun et etsi kevyttä illanviettoseuraa vaan tukevaa ystävää johon turvautua, kun vaadit valmiutta syvällisiin keskusteluihin. Juuri se, jonka kanssa EI lähdetä yökerhoon hytkymään pintaliitokorkeudella, vaan haetaan pubin nurkasta hiljainen pöytä, jossa on aikaa ja hiljaisuutta kuulla omat ja kanssapuhujan ajatukset. Brittiläisen hienostunut, mutta kuitenkin niin arkinen, että sen nauttiminen ei katso aikaa, paikkaa saati sitten vaatetustakaan.

Post author: Oopee
Oopee
10 hours ago
3.4
Todella voimakkaan makuinen lager. On vähän samaa tyyliä kuin tympeän makuisissa tsekkipilsseissä. Saa kyllä makustella pitkän aikaa jälkimakuja.

Post author: Oopee
Oopee
11 hours ago
2.9
Hedelmäisen oloinen, mutta muuten vähän väljähtyneen ja mitäänsanomattoman oloinen.

Post author: Aki L
Aki L
@ Rummu
13 hours ago
3.5
On makua. Paras alkoton tähän mennessä