
Reviews

•●Knoxar●•
@ SuPerAlko Sadama Tallinna9 days ago

2.3
Oli kyllä erikoisen makuinen, mutta ei nyt ihan oman suunmukainen. Kyllä tämän joi!

Wanhis1974
9 days ago
2.7
Ihqn
10 days ago
2.6
Erikoisen makuista, hinta-verosuhteeltaan toimivaa juotavaa. Jonkin verran olutmaista, vähän lääkkeenomainen sivumaku, kuitenkin kirsikka maistuu mutta prosentit ei.
Naamat
@ Alks.fi19 days ago
1.2

Mika K
@ Alks.fi1 month ago

3.2
No nyt on todella erikoista. Sisällössä on ohramallasta, eli onko tämä nyt sitten jotain olut johdannaista? Mutta tykkäsin kuitenkin.

Marko S
2 months ago
2.7

Jere
@ SuPerAlko Sadama Tallinna3 months ago

3.7
Aika erikoinen. Voimakas kirsikka tuoksussa ja maussa.
Ensi puraisun jälkeen tasoittuu maku joka viipyilee mukavasti suussa. Ehdottomasti testauksen arvoinen.

Pertti R
@ Alks.fi3 months ago

3.0
Onko jotain tekemistä oluen kanssa kun sisältää ohramallasta? Kevyesti kirsikkainen ja maltainen.

Diaplo
4 months ago
2.8

Jani R
5 months ago
3.0