
Reviews

Jani S
@ Selver Balti Jaama Turg1 day ago

2.7
Ihan todellakin smooth. Laimeampaa kuin perus saku. Suussa tuntuu juodessa jotenkin "kuohkealta". Maussa aivan kuin aavistus sitrukseen taittavaa.
Oopee
1 day ago
3.1
Pehmeä maku ja hyvin hapotettu. Vertailukohtaa ei nyt käsillä, mutta muistelen perus Sakun olevan parempaa.
Priit A
8 days ago
3.0
Toni U
@ Selver ABC8 days ago

3.3

Osmo
@ Tervise paradiis veekeskus8 days ago

3.3
ihan smooth, ei paljoo makua

Paavo Mehusieni
@ Sadama market9 days ago

3.0
Aika smooth...

Koivu
15 days ago

1.8
Haidis
@ Rimi Hypermarket, Papiniidu, Pärnu17 days ago

3.0
Pehmeä mutta aika mauton

roopeka
@ Rimi, Nautica/Sadama, Tallinn21 days ago

3.5
Hynde
24 days ago
3.5