Mallassepät
Verified brewery icon
Verified
29069 ratings
Mallassepät
Naantali, Finland

Unlock the Mallassepät sticker by rating any beer from the brewery in the Pint Please app!
Unlock the Naantalin Eeppinen IPA sticker by rating Naantalin Eeppinen IPA beer in the Pint Please app!
Unlock the Double Or Nothing sticker by rating Double Or Nothing beer in the Pint Please app!
Unlock the Pint Please Double NEIPA sticker by rating Pint Please Double NEIPA beer in the Pint Please app!
Me olemme Mallassepät – intohimoisia olutharrastajia, jotka muuttivat harrastuksensa menestyväksi pienpanimotoiminnaksi. Haluamme ansaita asiakkaidemme luottamuksen tarjoamalla vain laadukkaimpia tuotteita. Maailma on täynnä keskinkertaisia oluita, niitä emme halua lisää. Uskomme että oluella on aina oltava luonnetta, sen on oltava loppuun asti hiottua mutta myös rajoja rikkovaa. Haluamme, että oluitamme maistellessa voit todeta: ”Sepät tekivät sen taas”! MALLASSEPPIEN PANIMON MYYMÄLÄ Panimomyymälästämme löydät usein erikoisuuksia, joita et helposti muualta löydä. Tervetuloa! Voit myös sopia vierailukäynnistä aukioloaikojen ulkopuolelta. AVOINNA: Ma-Ti: 9-17 Ke-To: 9-19 Pe: 9-20 La: 12-20 Su: Suljettu

Reviews

Post author: Mikko S
Mikko S
@ Wanha Rahtilaiva
2 days ago
4.0
Mainion sitruksinen Neipa Mallassepiltä. Nectaron humalalla ryyditetty mehu. Loppumaussa ananaksen,kookoksen ja passionin vivahteita.

Post author: vautere
vautere
@ Graali
2 days ago
3.6
Kuivempi sahti kuin Varikon kesäsahti. Ehkä jopa liian kuiva. Kyllä tän sahdiksi tunnistaa, kesäisen helppo.

Post author: Lauri
Lauri
@ K-Citymarket Kolmisoppi, Kuopio
2 days ago
3.8
Persikkaisen ja kevyen vadelmaisen punertavan oranssista ja sameaa. Hyvin vähäinen ja pienikuplainen vaahto. Tuoksu selkeän ja kirpakan maitohappoinen ja limemäinen, kepeän, makeahkon ja hieman käyneen persikkainen ja vadelmainen, kevyen laktoosinen ja hentoisen maltainen. Maku runsahkon, maukkaan ja makean persikkainen, ohuen käyneen vadelmainen, makean ja pehmeähkön laktoosinen, runsahkon kuivakan hapan ja kirpakan limemäinen, hentoisen maltainen ja lähes katkeraton. Hyvät ja tasapainoiset maut. Suutuntuma on keskitäyteläinen, melko kuivakka ja hiilihappoinen. Ihan maukas ja mukavasti juotava, vaikkakin ohuesti tunkkaisen puolelle jäävä hapan.

Post author: Jani loven
Jani loven
@ Yrjönkatu 10
2 days ago
3.7

Post author: Jockepoika
Jockepoika
@ Prisma Piispanristi
3 days ago
2.7
Tuoksu hyvin vahva humalan tuoksu, maku todella hedelmäinen.

Post author: Zeikki
Zeikki
@ Alko Kolmisoppi
3 days ago
3.5
TIPA, TIPA !! 😋

Post author: Jukka N
Jukka N
@ Mallassepät - Shop & Taproom Takomo
3 days ago
2.0

Post author: Jukka N
Jukka N
@ Mallassepät - Shop & Taproom Takomo
3 days ago