
6135 ratings
Lehe Pruulikoda
Keila, Estonia
chevron_leftchevron_right
Is this your brewery?
Register your brewery for FREE and be in control how you are presented in Pint Please!
Register your breweryReviews

Göbbelsberg
9 hours ago
4.3
Oli pakko nostaa ensimmäisen pisteitä ensimmäisestä testistä. Erittäin täyteläinen, tynnyröinti maistuu ja voltit tuntuu, mutta kaikki on kuitenkin omaan makuun todella hyvin tasapainossa, sillä vahvojen volttien kaveriksi on luotu vahva runko, jonka öljymäinen suutuntuma kantaisi vielä tukevammankin prosenttimäärän onnistuneesti kitalakea kohti.

pyksy
@ Lehe Pruulikoda E-shop13 days ago
3.1

Thunderpedal
1 month ago
4.3
Ehkä 4,5 vuotias. Tahmea ja paksu. Suklaata ja bourbonia. Holi antaa potkua ja muistuttelee jälkimaussa, mutta ei liikaa. Hyvä on.
Hyvä mökkikauden aloitus.
Tapza
1 month ago
3.7
Mukava barley wine. Alkon huomaa, mutta ei juuri maistu. Tumman tunkkainen, mutta kuitenki raikkautta sisältävä

Harala
@ Sip Veini- ja Õllepood1 month ago
4.2
Tuoksu yllättää vaniljaisuudella/Bourbonilla, olisko vielä jälkimaininkeja edellisestä🤔
Maku kuitenkin paahteisen rukiinen ja hennon salmiakkinen.

KaraPumba
@ Lehe Pruulikoda E-shop1 month ago
3.0
Tuoksu todella vahvan turpeisen viskinen. Maussa ensin iskee single maltin aromit jota seuraa vahva alkoholi. Rungon paksuus esiintyy alussa, josta se sitten muuttuu solakaksi ja vähän lässättäneeksi.
Nikkari
@ Lehe Pruulikoda1 month ago
3.6
No huh huh, mutta ei huonolla tavalla😊










