
Traditionell dunkles Klosterbier aus Straubing - charakteristisch mit feinstem Schokoladen- und Malzaroma.
IBU:20
Reviews
Mikko J S
@ K-Supermarket Kunkku21 hours ago

4.3
Hyvää on, kuumana päivänä erinomaista tummaa.

lehtsa74
@ K-Citymarket Ideapark Seinäjoki28 days ago

3.5

Jake64
@ K-Citymarket Pilkko2 months ago

3.9
Maltaisen hyvää

Osmo S
3 months ago

3.1
Kelpo dunkel. Maltainen.

THauturi
@ K-Citymarket Ideapark Seinäjoki3 months ago

3.9
Tumman mahonkinen,kirkas.Senttinen valkea vaahto.Maltaisen suklainen tuoksu.Vahvaa maltaisuutta,humalaa,kevyesti kaffeista suklaisuutta.Loppuun kevyet katkerot.Lopussa myös jännästi kieltä kutitteleva elementti.Perinteinen,maistuva dunkel.

Jesse A
3 months ago
2.0

Mizouhhh
4 months ago
2.7

Keppo
4 months ago
3.1

Jonilepp
4 months ago
3.9

Lauri
@ Prisma Kuopio4 months ago

3.8
Uusintamaistoon Suomen päässä:
Kuparisen ja meripihkaisen tummanruskeaa ja lähes täysin kirkasta. Vähäinen, ohuen rusehtava ja pienikuplainen vaahto.
Tuoksu maukkaan, makean ja karamellisen maltainen, viljainen, kevyen toffeinen ja poltetun sokerinen sekä kepeän hedelmäinen.
Maku maukkaan, makean ja karamellisen maltainen, kuivakan viljainen ja keksinen, kepeän toffeinen, poltetun sokerinen ja hedelmäinen sekä selkeähkön humalaisen katkera.
Hyvät ja tasapainoiset maut. Suutuntuma on keskitäyteläinen ja hiilihappoinen.
Oikeinkin maukasta ja mukavaa juotavaa, vaikka kyseinen yksilö ei enää olekaan sieltä tuoreimmasta päästä.