
Reviews

Ville V
@ Münster21 days ago

3.0
Mahtavaa olutta, erityisesti kylmänä
Chrismelle
2 months ago

2.9
Légèrement amère, agréable

BierSimi
2 months ago

3.6
Lecker und süffig. Sehr leckeres Bierchen

* Beerculjan *
2 months ago

3.8
Sehr süffiges Bierchen. Da würde ich ne Kiste nehmen

ToTo
3 months ago
3.4
lon.etie
7 months ago
3.5

TurboFabi
@ Edeka Biermann7 months ago

2.9
Solide

Beathmath
8 months ago
4.3

Oltsu
8 months ago

3.9

Pertti E
10 months ago
3.0
Matalavaahtoinen, hento viljan tuoksu, makean maltainen maku ja sopivan hapokas . Jättää maukkaan jälkimaun