
Golden Bitter.
Reviews

Jarno T
@ Bar Dom4 months ago
3.5
Aijai, pitkästä aikaa real alea lasissa. Niin kauniilla vaahtokukkasella, että hetki piti ihan vaan ihailla ja miettiä, että kehtaako sitä rikkoa. Pehmeyttä, mukavuutta ja nautintoa sekä mikä parasta, vaahtokukka säilyy useamman huikan ajan. Aijai, maukasta.

Olliko
@ Oluthuone Leskinen4 months ago

4.5

Roywenk
@ The Bishops Arms, Luleå4 months ago
4.0
Bra öl så här på eftermiddagen!

Teppo S
@ Kitty's Public House4 months ago
4.0
Oikein hyvä, aito Ale. Maistuu, osa syynä varmaan etten oo päässyt nyt käymään saarilla.

Tuomas S
5 months ago

3.5
Pehmeä, pieni katkero

Paukku S
@ Black Door Pub6 months ago
3.8
Pehmeää bitteriä caskista. 👌🏻

Lyde
@ Black Door Pub6 months ago
3.7
Keep cask alive!

Jussi
@ Harry's7 months ago

3.5
Tuoretta ja maanläheistä.
Mikä jottei. Perusasiat maistuu, ei hapot makua piilottele.

Tarmo Erkale
@ Oluthuone Leskinen8 months ago
3.8
Leesk’s Best

Tryffelisika
@ Bar Dom9 months ago
3.9
Tämä on hyvää ja raikasta.