
Reviews
Haidis
@ Pärnu A1000Market21 days ago

4.5
Raikas hyvä maku

Samppe77
1 month ago
2.8
Raikas janon sammuttaja.
Nikkilä S
3 months ago
2.3
Slope
7 months ago
2.8
Ari L
@ Ranna Selver ABC8 months ago

4.4
Lasiin kaadettaessa vahvasti limonadin tuntuinen.
Tuoksuu selkeästi granaattiomenalle.
Maussa taustalla tuntuu lager, päämakuna granaattiomena.
Jälkimaku limsamainen.
Raikas janojuoma.

Dj Rahikainen
11 months ago
3.7
Löhnää, ollejookkii ja susihappegaassii

Jukka K
@ Rimi, Virukeskus11 months ago

2.0
Aika kiva kesäjuoma, granaattiomena maistuu, olut ei niinkään. Mutta sellainen mehuolut joita yhden voi kiskaista.

Eero J
11 months ago
2.1
Mõttus L
11 months ago
3.9

Hessu
@ Selver Balti Jaama Turg1 year ago
3.0