
Hops:Galaxy, Simcoe
Reviews

Riku K
@ Pivnica Lajbah26 days ago

3.2
Humaloitu Galaxy ja Simcoe.
Väri on klassinen kullan värinen IPA ja kirkas.
Tuoksu on hyvin maltainen, asetonia, appelsiinin kuorta, pihkaa, pientä tunkkaisuutta. Hyvin ylikypsän hedelmäinen.
Maku, joo tunkkainen on. Ihan tuoksun mukainen. Ylikypsää hedelmää, pihkaa, mallasta, karamallasta. Ei oikein toimi mulle. Katkeroa on hyvin mutta tässäkin kohtuu pliisut maut ja runko. No, lämmetessään parempi.
Hyvin huomaa kuinka kova taso Suomessa on jos näihin vertaa. 3.2. Ei mikään huippu IPA omaan makuun. Hyvin klassinen karamallas Westi.