
The latest in our Dripping in Double IPA series is our favourite hop of all time, Nelson Sauvin. Full to the brim with late pick Nelson Sauvin from Freestyle and Eggers Hops and topped up with a new product from Freestyle cold pressed Nelson hop juice. Expect chopped white grapes, overripe mango and oak forward Chardonnay.
Reviews

WilleW
@ Hoptimaal27 days ago

4.0
Kaatuu lasiin nätisti samean keltaisena muodostaen noin puolentoista sormen paksuisen suht nopeasti vetäytyvän vaahdon. Suutuntuma on pehmeä, keskitäyteläinen, pienikuplainen ja kuivahkon mehuisa. Runko aikalailla medium. Maun puolelta löytyy rypälettä, greippiä, mangoa ja valkoviinimäisyyttä sekä pientä yrttisyyttä. Jälkimmäinen on joko virhemaku tai satovuosi on ollut heikko. Jokatapauksessa helppo tuplaipa mutta Nelsonista pitävänä odotin hieman enemmän.

Johan B
1 month ago

4.0
Aroma: No exploding Nelson hop aroma. Herbal/tomato twig, gooseberries, citrus.
Taste: Soft, juicy, mild. Very easy drinking. Fruity & herbal. Grassy. It’s a nice DIPA, but as a single hop Nelson Sauvin DIPA it lacks a lot. I don’t get the Nelson Sauvin aromas & flavors as I expected. Bad crop? Bad crop year?

orson
@ Hoptimaal2 months ago

3.9
Hieman jäi odotuksista. Vähän ehkä liian makea ja pehmeyttä voisi olla enemmän sillä tässä on mieman pistävä suutuntuma. Samoin runkoa, sellaista humalapuuroa, vähän enemmän sillä onhan tämä dipa.
Mutta kuitenkin ehdottomasti oikein jees vähän tälläinen kepeämpi DIPA.