Two Flints
188 ratings
Two Flints
England

From Windsor

Is this your brewery?
Register your brewery for FREE and be in control how you are presented in Pint Please!
Register your brewery

Reviews

Post author: WilleW
WilleW
@ Hoptimaal
7 days ago
4.2
Two Flints kimpassa Beakin kanssa. Kaatuu lasiin nätisti samean vaaleankeltaisena parin sormen paksuisella vaahdolla. Suutuntuma on keskitäyteläinen, raikas, pienikuplainen ja humalaisen mehuisa. Runko aikalailla täydellinen medium, kauraisa. Maun puolella limeä, mangoa ja karkkisuutta. Juotavuus todella hyvä. Ainoa miinus lyhyt jälkimaku. On hyvä. Olut lisätty Pinttiin 🤝🍻 Hyvää Juhannusta kaikille!

Post author: WilleW
WilleW
@ Hoptimaal
27 days ago
4.0
Kaatuu lasiin nätisti samean keltaisena muodostaen noin puolentoista sormen paksuisen suht nopeasti vetäytyvän vaahdon. Suutuntuma on pehmeä, keskitäyteläinen, pienikuplainen ja kuivahkon mehuisa. Runko aikalailla medium. Maun puolelta löytyy rypälettä, greippiä, mangoa ja valkoviinimäisyyttä sekä pientä yrttisyyttä. Jälkimmäinen on joko virhemaku tai satovuosi on ollut heikko. Jokatapauksessa helppo tuplaipa mutta Nelsonista pitävänä odotin hieman enemmän.

Post author: Jon C
Jon C
@ North star
1 month ago
4.2
Nice light citrusy beer

Post author: Jimi Chan
Jimi Chan
@ The Rusty Bucket
1 month ago
2.5

Post author: Johan B
Johan B
1 month ago
4.0
Aroma: No exploding Nelson hop aroma. Herbal/tomato twig, gooseberries, citrus. Taste: Soft, juicy, mild. Very easy drinking. Fruity & herbal. Grassy. It’s a nice DIPA, but as a single hop Nelson Sauvin DIPA it lacks a lot. I don’t get the Nelson Sauvin aromas & flavors as I expected. Bad crop? Bad crop year?

Post author: orson
orson
@ Hoptimaal
2 months ago
3.9
Hieman jäi odotuksista. Vähän ehkä liian makea ja pehmeyttä voisi olla enemmän sillä tässä on mieman pistävä suutuntuma. Samoin runkoa, sellaista humalapuuroa, vähän enemmän sillä onhan tämä dipa. Mutta kuitenkin ehdottomasti oikein jees vähän tälläinen kepeämpi DIPA.

Post author: Leif C
Leif C
@ Hoptimaal
2 months ago
3.5
Kolmensormenleveyden verran vaaleaa kermaista aikanopeasti laskevaa vaahtoa samean aprikoosinkeltaisen valoaläpipäästävän semiläpinäkyvän oluen yllä joka tuoksuu kepeän hedelmäisen kukkaisen eteerisen lempeän lepposalta ja maistuu kepeän rapsahtavan mehuisen kukkaisen vehreän yrttisen lempeältä, kolme ja vartti ylöspäin. PE: 16.8.26. Tölkitetty: 16.2.26.

Post author: Jcaseydes
Jcaseydes
2 months ago
3.7
This slaps, definitely gunna be having a few of these. Hazy but not milky, excellent stuff. Just shy of 4% proof which normally is an ick for me but this is a highly sessionable beer. Well done. Not had a two flints before that I can remember.

Post author: Lyde
Lyde
@ Juova Hanahuone
3 months ago
3.7
Tyylin mukainen ehkä vähän makea.

Post author: Sharger
Sharger
@ SalamaNation
3 months ago
4.1
Eilisen rästi, raikkaan hedelmäinen ja maukas. Oikein herkullinen neipa.