
Reviews

Nikke
@ Brewklyn Craft Beer Cafe9 hours ago

4.4
Lasiinkaatuu sameankeltaista olutta noin puolensormen paksuisella pienikuplaisella sekä tiiviillä vaahtohunnulla.
Tuoksusta:
Sitrushedelmiä,appelssiinia,mangoa
valkoviiniä/valkoviinimäistä rypäleisyyttä, guavaa,ananasta,nektaria/aprikoosia sekä myös candysitrusta.
Humalaöljyisyyttä/humalaa, vihreäälehtisyyttä sekä kevyttä varpuisuutta.
Maunpuolelta:
Sitrushedelmiä,appelssiinia,mangoa,
sitruksenkuorta,kevyen hapokasta valkoviinimäistä rypälettä,valkoviiniä, nektaria,aprikoosia,aavistus candysitrusta sekä greippiä.
Humalaa/humalaöljyisyyttä, vihreäälehtisyyttä,oksaisuutta sekä kevyesti yrttisyyttä.
Suutuntuma/runko:
Piilokermainen,tasapainoinen sekä kevyen maltainen. About: medium
Yleistäjorinaa/viba:
Oikeinkin mukava ja hienosti tasapainoinen tipa. Humalointi pelaa hienosti yhteen jota runko tukee.
Laadukasta tekemistä kyllä!
RM
@ Hoptimaal1 month ago
4.8

Tuomas S
@ Manager's Bar2 months ago

4.0
Ihana