
208 ratings
BreWskey
Montreal, Canada
chevron_leftchevron_right
BreWskey, established in 2015 as a Brew Pub, began onsite brewing in 2019. It consists of the Pub, Taproom, and Annexe – three unique spaces under one roof where you can savor our onsite-brewed beers, each offering its own atmosphere and culinary experience.
Is this your brewery?
Register your brewery for FREE and be in control how you are presented in Pint Please!
Register your breweryReviews

Nikke
@ Brewklyn Craft Beer Cafe8 hours ago
4.4
Lasiinkaatuu sameankeltaista olutta noin puolensormen paksuisella pienikuplaisella sekä tiiviillä vaahtohunnulla.
Tuoksusta:
Sitrushedelmiä,appelssiinia,mangoa
valkoviiniä/valkoviinimäistä rypäleisyyttä, guavaa,ananasta,nektaria/aprikoosia sekä myös candysitrusta.
Humalaöljyisyyttä/humalaa, vihreäälehtisyyttä sekä kevyttä varpuisuutta.
Maunpuolelta:
Sitrushedelmiä,appelssiinia,mangoa,
sitruksenkuorta,kevyen hapokasta valkoviinimäistä rypälettä,valkoviiniä, nektaria,aprikoosia,aavistus candysitrusta sekä greippiä.
Humalaa/humalaöljyisyyttä, vihreäälehtisyyttä,oksaisuutta sekä kevyesti yrttisyyttä.
Suutuntuma/runko:
Piilokermainen,tasapainoinen sekä kevyen maltainen. About: medium
Yleistäjorinaa/viba:
Oikeinkin mukava ja hienosti tasapainoinen tipa. Humalointi pelaa hienosti yhteen jota runko tukee.
Laadukasta tekemistä kyllä!

Haerjy
@ K-Citymarket Ruoholahti19 days ago
4.0
Jorgeboy
19 days ago
4.4

Tero M
@ Brewklyn Craft Beer Cafe19 days ago
4.3
Pehmeän paksun hedelmäinen tuplaneipa. Maussa runsaasti trooppista hedelmää

orson
@ Kings & Queens Royal Public House24 days ago
4.4

SamTheMan76
@ Olutravintola Konttori1 month ago
3.6

Japeinen
@ Olutravintola Konttori1 month ago
3.5
Toinen oikealta. Tuhti, kuten pitääkin näillä prosenteilla.

Jesse P
@ Hophaus Kuopio1 month ago
3.4
Hedelmäinen. Hyvä ja raikas neipa.

Asiik Isamove
@ Olutravintola Konttori1 month ago
3.6
Tosi ihanat aromit.
Olut on tuhti ja samia.
Sitrushedelmääsen hedelmäinen ja pistävä.
No, jos tykkää näistä, voi tämä olla hyvä.







