
Reviews

SamTheMan76
@ Olutravintola Konttori1 month ago
3.6

Japeinen
@ Olutravintola Konttori1 month ago

3.5
Toinen oikealta. Tuhti, kuten pitääkin näillä prosenteilla.

Asiik Isamove
@ Olutravintola Konttori1 month ago

3.6
Tosi ihanat aromit.
Olut on tuhti ja samia.
Sitrushedelmääsen hedelmäinen ja pistävä.
No, jos tykkää näistä, voi tämä olla hyvä.
RM
@ Hoptimaal1 month ago
4.3

Tuomas S
@ Manager's Bar2 months ago

4.2
Helppo