
Reviews

Diego
21 days ago

3.8

Japeinen
@ Taphouse Frankfurt4 months ago

4.0
Toinen edestä katsottuna. Lienee paras maistamani WCIPA. Sopivasti hedelmäistä makua ja tähän tyyliin kuuluvaa hieman pistävää makua. Tuntematon panimo entuudestaan, täytyy ottaa tarkkailuun jos sattuu näiden kamppeita eteen jatkossa.