
Reviews

Miika
@ Addicted2Craftbeer8 days ago

2.9

Chris
2 months ago

4.1
Une vraie dipa bien amère, peu aromatique mais juste ce qu'il faut ( pour moi....)👌

Leif C
@ Hoptimaal2 months ago
4.0
Kasivolttinen versio. Parinsormenleveyden verran vaaleaa aikanopeastilaskevaa vaahtoa samean keltaisen hiukkasen valoaläpipäästävän oluen yllä joka tuoksuu kepeän hedelmäisen sitruksisen limemäisen vihreän valkoviinisen mehuisalle ja maistuu lempeän rapsahtavan sitruksisen pajuisen greippisen valkoviinisen mentholisen mehuisalle, neljä bojoo. PE: ??/??/27.

Robin V
@ Amiens Bière Festival4 months ago

4.2

Captain Chimay
4 months ago

4.0

Cedric C
@ Amiens Bière Festival4 months ago

4.0
🇨🇵🇨🇵 j'aurais découvert cette brasserie au festival et c'est vraiment top