
Reviews

Hege
@ M/S Viking XPRS9 hours ago

2.3
Sitruksinen, havuinen, hedelmäinen ja kevyen puinen olut. Paperilla kaikki on kunnossa, mutta jokin tässä hieman tökkäisee vastaan. Jonkinlainen hedelmäinen makeus ehkä.
Keskitäyteläistä ja pehmeän hiilihappoista oli.

Lexa
1 day ago

3.1
Makea paksuhko maku, amerikantyyliin tulee mausta jotenkin mieleen lähinnä karamellinen maissimaisuus, ihan juotavaa kuiten
Eero
2 months ago
3.2
Tallen
2 months ago
3.2

Matt:P
@ Alks.fi3 months ago

3.5
Rain K
3 months ago
3.5
Sir Silver
4 months ago
3.0