
Reviews

Jani S
@ Selver Balti Jaama Turg2 days ago

3.0
Aivan kuin corona, toki aavistuksen miedomman makuinen. Kesäinen, raikas ja helppo tapaus.

Äijänsuon oraakkeli
6 days ago
2.4
Menee siinä missä sol tai corona

Koivu
7 days ago

2.5

Eero T
7 days ago
3.0

BeerKari
@ Olerex marjamaa16 days ago

3.2
Kiva kesäinen kevyt olut.

Mypietimi
@ Olerex marjamaa16 days ago
3.0
Tuoksu todella makea ja sitruunainen. Maku pehmeähkö, yllättäen aika hapan tuoksuun verrattuna. Hieman sitruunaa. Jälkimaussa happamuutta ja hieman mallasta.
Priit A
20 days ago
3.1

Joni Salo
21 days ago
3.2
Ei erikoinen
D'Alba
25 days ago
3.3
Tīri neko. Ar kukurūzu.
Jambahh
@ Pärnu1 month ago

1.4
Aika litkua. Vai kuuluuko olla? Seatilla Riikaan....