
Reviews

Creps
@ Craft beer shop6 months ago

4.7

Tuomo S
@ Hoptimaal7 months ago

3.6
Kuivahko, sitruksinen ja terävähkö makumaailma. Löytyy limeä, sitruunaa, greippiä ja vähän mangoa.
Dry, citrusy and sharpy palet. Has lime, lemon, grapefruit and bit of mango.

Timo K
@ Hoptimaal7 months ago

3.7
Kuivahko kookoksen ja sitruksen liitto. Aivan jepa.

Naipout
@ Hoptimaal7 months ago
4.0
Toni
7 months ago
3.2

zepicin
@ Hoptimaal7 months ago

3.6
Kuivahkoa trooppista hedelmää, mandariini ja lime päälimmäisenä. Taustalla sitrusta. Kuivahko jälkimaku.
Joulukalenterin luukku #1
Parasta ennen 25.9.2026

Leif C
@ Hoptimaal7 months ago
3.5
Hoptimaalin joulukalenterin luukku 1. Reilunsormenleveyden verran vaaleaa vaahtoa samean keltaisen hiukkasen valoaläpipäästävän oluen yllä joka tuoksuu makean ylikypsän appelsiinisen ananaksisen hedelmäisen sekametelisoppaisen mehuisalle ja maistuu kuivan lempeän rapsakan sitruksisen greippisen pajuisen mehuisalle, perus jees bisse kolme ja puoli bojoo. PE: 26/09/26.

Kepappi
@ Hoptimaal7 months ago

3.6
4.5+7+7+3.5+14=36
36/50=3.6
Joulukalenterin luukku#1

Jesse M
@ Hoptimaal7 months ago

3.7
Luukku 1.
Parin vuoden tauon jälkeen kalenterioluita.
Parasta ennen 9/26.
Sabro maistuu sitruisuuden seassa makiana yrttisyytenä. Trooppista kulmaa myös hedelmäisittäin. Jälkimaku sitruiskeppaisyrttinen.
Todella juotavaa sorttia, ehkä melkein vähän happoisuuden seasta paljastuu ohkaisuutta. Mutta todella kiva juotavuus silti. 3,75/5.