
Reviews
Teepekk
2 months ago
3.4

Kalmar
@ K-Citymarket Pirkkala2 months ago

3.0
Aika vetinen, mutta kakkosvahvuinen tämä on. Ok janojuoma muttei mikään oluttaivaan tähti kuitenkaan…
antistream
@ K-Supermarket Tapiola3 months ago
3.0
Keveähkö ja kukkainen pils. Mukavan raikas, mutta suutuntuma jää vähän vetiseksi.

keijoking
@ K-Citymarket Kivihaka Vaasa3 months ago

3.5
Kuohkea 2 sormen paksuinen vaahto kullan värisessä kuultavassa, virkistävässä ja kuivaavassa oluessa.
Todella hyvä ruohoinen aromi maussa näinkin miedossa oluessa. Hyvin humaloitu, olisko niin et vähempi on enempi, hyvän pilsnerin salaisuus ?
Hedelmäinen, raikas ja ruohomainen.

WheatLover
@ K-Citymarket Ruoholahti3 months ago
3.1
Ensimmäinen bulgarialainen omaan suuhun, mutta kaikkea sitä lähi cittarista löytyy.

Vindos
@ Tuju Taproom4 months ago
2.9
v.dimitroff
8 months ago
3.0