
Reviews

Jiimies
@ Kamun Lab4 days ago

3.9
Työmatkan eka päivä ohi ja kävely vanhassa Genovassa hyvällä mallilla.
Musta.
Vaimean paahteinen tuoksu.
Pehmeän makea ja ujon hapokas kärki. Tummaa suklaata rungossa imelän paahteisella maltaalla. Jälkimaussa jotenkin imelän viskinen vinkuna aavistuksella kuivaa salmiakkisuutta.

Samuel V
10 months ago
3.7