
Reviews

Juski
@ Hoptimaal5 days ago

3.4
Hedelmäinen. Maltillinen humalointi.
Lopussa kirpsakka sitrushedelmäisyys jättää raikkaan fiiliksen.
Ei pöhkömpi!

Sir Guru Kabu
@ Hoptimaal10 months ago

2.6
Kirpeähkö holiton ipa.
Raikas ja ihan ok tähän tyylilajiin.