
Reviews

zepicin
@ Hoptimaal4 months ago

3.9
Maistuvaista edelleen, vaikka ikä jo tuntuu.
Unohtunut kaljakaappiin.
Parasta ennen 10.1.2026

Gottardelli Roberto
@ Birre dal Mondo5 months ago

4.0

zepicin
@ Tuju Taproom10 months ago

4.1
Ensituntuma ylikypsää hedelmää…mandariinia, appelsiinia, sitrusta. Taustalla havuisuutta.
Jälkimaussa makutuntuma kääntyy kuivahkon suuntaan.

Markku B
@ Tuju Taproom11 months ago
4.0
Todella laadukas tupla ipa. Loistava collabo polly'sin kanssa.