
Reviews

Anneli P
11 months ago
3.1

Sir Guru Kabu
@ Hoptimaal11 months ago

3.3
Kauramaidolla jatkettua ddh ipaa.
Oat cream pehmentää makua ehkä hieman liikaakin.
Lisäksi maussa sitrusta, mietoa hedelmäisyyttä ja peruskatkeroa.

•●Knoxar●•
@ Craft Central1 year ago

3.7
Tyylikäs tölkki ja makukin ei ollut yhtään hassumpi! 👍🏻