
Reviews

Tero M
@ Zinc Craftbar3 months ago

3.9
Hedelmäinen ja raikas. Maussa mangoa,persikkaa

Zwunda
@ Panimoravintola Beer Hunter's5 months ago

3.0
Ihan ok

HarriL
@ Panimoravintola Beer Hunter's5 months ago

3.2

HooDee
@ Bierhaus Kamppi7 months ago

3.7
Muistaakseni ihan hyvää.
Eiliseltä....

Kalmar
@ Panimoravintola Beer Hunter's7 months ago

3.5
Eli liian vahva. Olisko jopa liian helppo? Jatketaan seuraavaan🍺👍

Jai
7 months ago
3.2

Juso69
@ Bierhaus Kamppi7 months ago

Kimmo M
@ Bierhaus Kamppi7 months ago

3.8
Archenon
7 months ago
3.7

Mightykoala
8 months ago

3.7
Jaffankeltainen, samea olut sormen vahvuisella vaahdolla.
Tuoksussa on hedelmää ja sitrusta.
Olut on keskitäyteläinen, hapokas, kuiva ja raikas.
Mausta löytyy hedelmää, sitrusta, yrttiä, valkoviiniä ja ruohoisuutta.
Ei ole tullut liikaa maistettua portugalilaisia oluita. Tämä oli oikein vahvaa tekemistä.
(4+7+4+8+14=37) 3,7