
Reviews

Jyri
@ Kuluma Pub1 month ago
2.8
Cnut98
2 months ago

4.0

Jali N
@ M/S Viking Grace9 months ago

3.4
Raikas appelsiinimehu.

Kinnune
@ K-Citymarket Kolmisoppi, Kuopio10 months ago

3.0
Pehmeää veriappelsiinimehua pienillä hapoilla. Raikas ja mieto, veriappelsiinista on vain makua ilman kirpeyttä, vähän kuin Punaista Jaffaa olisi jatkettu vedellä. Kyllä tää silti on ihan ok, mutta pettymys odotuksiin nähden, kyllä näissä pitäisi edes häivähdys oluesta olla.

Janne L
10 months ago
3.1

pyksy
@ St Michael11 months ago
4.0

Sam K
@ The Porterhouse11 months ago

4.4
Great beer in a great pub.

JaskanKaljat
@ 60's Palaver11 months ago

3.0
Tuoksu: Makea ja mehuisa tuoksu, missä reilusti veriappelsiiniä.
----
Maku: Täyteläinen ja pehmeä mehuisa janojuoma. Makeutta reipas määrä, mikä syö raikkautta. Makumaailma on kuitenkin hyvä, vaikka itse tykkään enemmän kuivista ja raikkaammista radlereita. Enemmän makusteluun, kuin janojuomaksi.