
Reviews

Joni V
@ Systembolaget Drottninggatan2 months ago
3.4
Tuoksusta tulee mieleen mansikkajäätelö. Maussa mansikka erottuu selvästi. On aika imelän makeaa herkkua.
Joukku
@ Systembolaget E-service / Online3 months ago

3.5
Tuoksu vähän kermainen mansikka. Maku on oikein kermainen myös. Mansikkaa runsaasti myös. Vaniljaisuutta maussa, pehmeä makuinen. Happamuus pientä.

Matt C
4 months ago
3.3

Jonny B
4 months ago
3.9

Skrietlili
5 months ago

3.0
Helt ok men det hade varit lagom med en kortburk. Kändes som en väldans stor efterrätt.
Janne S
5 months ago
4.2

Roywenk
5 months ago
3.0
Välgjord, men inget för mig

Luddemannen
5 months ago

3.9

Renata B
6 months ago
4.4
Nyberg A
6 months ago

3.0
Jaiguars-Titans