
Reviews

Musamiehenoluet
@ Kings & Queens Royal Public House11 months ago
3.7

Markku B
@ Tuju Taproom1 year ago
4.0
Todella paljon saatu makua mokomaan ölppöseen. Oikein toimiva pale ale👌

Porterhouse
@ Olutravintola Birger1 year ago
3.6
Mark
@ Clapton Craft1 year ago

3.3
Ok. Not my favourite but not the worst either.

LANU
1 year ago

3.9
Kirkkaankeltainen olut kaatuu lasiin vajaan sormenpaksulla pitsisellä vaahdolla.
Tuoksu on mehuisan hedelmäinen, sitruksinen ja kepeän kukkainen.
Maun puolella kypsää kuivaa greippiä, mehukasta persikkaa, guavaa, passionhedelmää, kauraa ja dänkkisyyttä.
Tässä kikkailtu Tiolien kanssa, jolloin oluen hedelmäisyys korostuu.
Siinä ja siinä onko tämä "yli hedelmäinen" ja liian teennäisen makuinen.
Kevyt runkoinen ja matala katkeroinen. Mehuisa. 🍻

Toni M?
1 year ago
3.3
Jani "Kankero" K
1 year ago
3.7

Petri P
1 year ago

3.6

Mypietimi
@ Olutravintola Konttori1 year ago
3.4
Tuoksu kivan hedelmäinen. Maussa humalaa, hedelmää ja sopivasti katkeroa. Jälkimaussa aavistus katkeroa ja kirpeää hedelmäisyyttä.

BeerKari
@ Olutravintola Konttori1 year ago

3.3
Konttori listasta valittu kakkonen. HYVÄÄ.