
IBU:14
Reviews

Alex D
6 days ago

4.0
🔥

T Z
@ Alko K-Citymarket Järvenpää7 days ago

3.3
Hieman samea kultainen olut:
Tuoksussa passio, meloni.
Suutuntuma pintoja peittävä.
Maussa imelä passio, vesimeloni, hieman katkeruuden haamua kitalaessa. Jälkimaku imelä.

Juka
@ Alko Valtari9 days ago

3.0
Ihan maukas hedelmiä sisältävä olut!

Wate
@ Alko Valtari9 days ago

3.3
Aikas maukas uus tuttavuus.👍🍺
MakeJ
@ Alko Easton Helsinki10 days ago

2.7
Kirkas vaalea olut valkoisella vaahdolla. Yllättävän vaikea arvosteltavaksi. Voisin antaa 1.0 tai 3.5, hämmästyttävän ristiriitaista. Tuoksussa vahva esanssisen limpparin, päärynä, tms aromi. Samoin maussa. Poreileva tuntu, häivähdys olutta ja sitten se limppari, kuin lapsuuden joku imelä esanssinen yhdistettynä lievään happamuuteen ja alkoholiin. Jälkimakukin on varsin outo sekameteli soppa. Hyvä juotava silti, ei nimittäin ole karvas tai katkera.

Javier M
12 days ago
3.3

RoadZombie
13 days ago
3.5
Samih
@ Alko Näsi Porvoo17 days ago
2.8
Nyt on megahedelmää. Kunnon hedelmämehu pienellä oluen vivahteella.

Hege
@ Alko Keskusta Kuopio20 days ago

3.6
Tuoksuu vähän sellaiselle hedelmäiselle 80-luvun yskänlääkkeelle.
Makea, tropiikin hedelmäinen maku. Persikkaa, passionhedelmää, ananasta ja mangoa.
Aika makeaa tosiaan on. Sinällään ihan mukavan makuista, mutta makeaa. Yskänlääke pysyi onneksi ulkopuolella makupuolesta.
Suutuntumaltaan keskitäyteläistä ja pehmeän hiilihappoista oli hän.

Toni
@ Alko Prisma Joensuu21 days ago
2.7
Aika hedelmäinen maku ja ihan ok olut myös.
0,33 plo