
Reviews

PailaMarina
@ The Londoner (in Dortmund)4 months ago

4.5

PailaMarina
@ The Londoner (in Dortmund)5 months ago

4.5

PailaMarina
@ The Londoner (in Dortmund)5 months ago

4.5

Igunator
@ Hoptimaal1 year ago

3.6
Vähän vaisunoloinen tipa. Perusasioita löytyy, mutta se odotettu nupit yhteentoista puuttuu.
Väri on likaisenkeltainen, täysin samea. Tuoksu on kuivankatkera, sitruksinen. Dänkkisyyttä ja hedelmää ei ole niin paljon kuin näissä usein on.
Maku on pehmeähkö, melko katkera. Runko ei ole niin tuhti kun odottaisi näin vahvasta oluesta. Makeutta ei löydy lainkaan.
Jälkimaku on katkera ja hiukan kirpeä. Prosentit tulee esiin vasta ihan loppumetreillä.

Pete_78
@ Hoptimaal1 year ago

3.5
Tää on ehkä vähän mieto ja turhan aromaattinen. Missä mehumaisuus ja katkerot? No ei ihan meikäläisen makumaailmaa mut menettelee.. ei tarvi poiskaan kaataa 😃

Lennu 82
@ Hoptimaal1 year ago

3.6
Maku kohdillaan mutta hiilihappoa turhan maltillisesti.