
Reviews

Jarno K
@ Olutravintola Konttori8 years ago

4.2
Mainio seurusteluolut.

Pikku-Timo
@ 60's Palaver8 years ago
4.0
Pehmeähköä mallasta ja humalaa. Vähän kermaista vivahdetta maussa ja etenkin suuntuntumassa. Paahteisuus suhkot mieto ja alkoholi meinaa puskea liikaa läpi, mutta pieni hedelmäisyys toimii yllättävän hyvin "pelastavana" elementtinä. Varsinkin jälkimaku on loistava yhdistelmä hedelmäisyyttä ja kermaa. Aika mukava, hiukan erilainen mutta kumminkin tyyliään oikeasti edustava imperial portteri.

Jake64
@ 60's Palaver8 years ago

4.5
Samaa laatua
Pikkumies
@ 60's Palaver8 years ago
4.0
40/50

Topi
@ Olutravintola Konttori9 years ago
4.0
Hyvää, aavistuksen liian palanut.

Maija A
@ Black Door Kaisaniemi9 years ago
3.5

Porterhouse
@ Olutravintola Birger9 years ago
5.0

Juho K
@ Malja9 years ago

4.5
Tuli kylmät väreet ekan hörpyn jälkeen, oli niin hyvää ja täyteläistä. Tuoksuu voimakkaasti paahteiselta, maltaiselta, kahvilta ja suklaalta. Makeus just passelilla tasolla, ei häiritse. Maistuu samalta kuin tuoksuu, mutta maut on onnistuttu tekemään todella voimakkaaksi muttei pistäviksi. Todella paksu runko, ihan selkee jälkkäriööli. Jälkimaussa maistuu suklaan ja kahvin lisäksi vanilja sekä appelsiini? Miellyttävä olut.
Lasse L
@ 60's Palaver9 years ago

3.5

Panu T
@ Malja9 years ago

4.5
Baarimikko sanoi että parad olut mitä tänä vuonna oli maistanut. Myönnettävä on, erittäin hyvää tavaraa. Tummasuklainen, vähän paahteinen, makeus vain häivähtää jääden taka-alalle. Humalointi on mallia tuhti niinkuin olut muutenkin. Hyvä lopetusmalja hyvälle illalle.