
Reviews

Heidaam
@ Zinc Craftbar10 days ago
3.8

Haerjy
@ Tallinn Craft Beer Weekend 202628 days ago
3.8

Jani loven
@ Tallinn Craft Beer Weekend 202628 days ago
3.6

TeD_Och
@ Binouz factory7 months ago

2.5
Kami56
@ Binouz factory7 months ago

2.5

Kékinhio
@ Binouz factory7 months ago

4.7
J’ai trouvé mon nouveau jus pour le petit déjeuner,
Incroyable cette histoire 🥤🍺

Quentin C
@ Binouz factory7 months ago

4.7
J’ai jamais bu une bière aussi épaisse, c’est un smoothie, sacré boulot !!!

Kinnune
@ Het Biermeisje1 year ago

4.5
Kaatuu lasiin paksuna. Kuplii isoja kuplia hiljokseen kaadon jälkeen.
Kunnon smoothien paksu suutuntuma. Maku on mangoinen, kevyesti hapan. Laktoosi ja banaani pehmentää paljon mangon alla ja makeuttaa hyvin, mutta banaanin maku tulee vasta loppupuolella esiin.
Hyvä hedelmäsmoothie, sellainen pienesti hapan nestemäinen Piltti. Toimii.

HooDee
@ Beer central1 year ago

4.5
Herkullinen mango pläjäys.
Kunnon smoothie sour, tällä on hyvä aloittaa päivä.