
Reviews

Tuomas S
@ Sports Bar Töölö11 months ago

3.9
Kevyt, mutta paljon makua

Rainer Durst
@ Brewdog St. Pauli11 months ago

3.4
Sehr fruchtiges, leichtes IPA. Schöne Krone und sehr angenehm.

Lasse K
@ Roudaribaari IHME1 year ago
3.7
Hanasta. Suussa sulava hedelmäinen nepa. Miellyttävä kevyesti humaloitu jälkimaku.

Müllex85
1 year ago
3.0

Miika
@ Juova Hanahuone1 year ago

3.3

Schorse_386
@ Sudden Death Brewing Company1 year ago

4.2
Ja! Kannste haben!