
Reviews

pyksy
3 months ago
3.5
Juupe
3 months ago
4.3
Aivan huippu maultaan! Toffeinen ja suklainen maku nautinto. Pikkuisen ehkä liian makea omaan suuhun, mutta huippu uusi tuttavuus.
Leija__
3 months ago
4.0

mikunmoku
3 months ago
2.1

Tomi V
3 months ago

3.5
Hiukan valju, lieneekö voiman puutetta, muuta ei huono ollenkaan.

Thomas
4 months ago

4.0
Très très gourmand ! 🙂↔️

Olutkreivi
@ Alko K-Citymarket Tiiriö4 months ago

3.5
Mukava maku ja tuoksu, mutta suutuntuma ehkä vähän ohut.

Leif C
@ Alko Prisma Itäharju4 months ago
3.0
Vaahtoamaton tummanruskea valoläpipäästämätön olut joka tuoksuu makean kaakaoisen suklaisen toffeisen maltaiselle ja maistuu makean lempeän kahvisen paahteisen tummasuklaisen ohuehkon maltaiselle, kolme bojoo. PE: 17/02/2027.

Pate
@ Alko Verkkokauppa4 months ago

2.8
Kaakaota, suklaata, nougaata, kermainen, paahteinen. Valitettavasti myös hiukan vetinen.

Suinulan Sieppo
@ Alko Mänttä4 months ago

3.5