
Reviews

Arnaud
@ Taphorst 251 year ago

3.6

Markku B
@ Hoptimaal1 year ago
3.8
Tuire S
1 year ago
2.3

Sampo S
@ Maastricht1 year ago

2.7
Vaalea samea, ihan Neipan näköinen ja tuoksuinen. Hedelmäinen ja raikas… mutta ei aivan, hiivainen sivumaku viestii epäonnistuneesta erästä tai laatuongelmasta. Pitää joskus etsiä uusi maistiainen