
23 ratings
3.8
QIPA TDH Nelson Sauvin / Nectaron / Motueka
12.0% Quadruple IPA
Hops:Motueka, Nectaron, Nelson Sauvin
Malts:Barley Malt, Oat, Wheat
Reviews
Michéou
@ V and B saint médard2 months ago

4.1

Roby1965
2 months ago
4.0
Ça envoie du lourd ! 12 watts de bonheur (mais l'alcool ne ressort pas trop), c'est rond, on a de la douceur, des jolies notes de fruits exotiques, l'amertume est très parfumée, bien présente, on a un bel équilibre, c'est très bon.

Fabrice H
@ V and B Rennes4 months ago

4.0
Bon c'est puissant avec ses 12 chevaux. Des notes houblonnées sur les résines et les pins. C'est bon et les 12 degrés donne de la puissance mais pas de le coté alcool. Un peu quand même mais c'est assez rond. Amertume équilibrée. Belle QIPA

Breuz1
@ V and B St Médard9 months ago

4.0
Bouillie résineuse de houblons maoris un peu trop chauds après avoir fait un haka.

Jussi Koo
@ Hoptimaal9 months ago

3.8
Onhan tänään jo torstai, jos yhden qevyen qipan qaatais.. #introt🙈
Lasiin kaatuu jotenkin häijyn värinen tuotos, tuoksu on hapan sekä hedelmäinen. Vaahtoa parin sormen paksuudella, vaahto hattu pitää pintansa sympaattisen pitkään.
Ensimmäinen kulaus: no mutta, tämähän on hyvää, suotta meni kalsarit vaihtoon kun katsoin prosenttien määrää. Yllättävän pehmeä, alko lämmittää taustalla mutta vain positiivisesti, greippimäisyyttä mukana, kypsää passion hedelmäisyyttä. Runko on tukevan oloinen, välillä tuntuu kuin joisi hyytynyttä marmeladia. Hieman imelän makea paikoitellen, sellainen siirapin, hunajan ja marmeladin trio?
Tää on sarjassa juoma, jolle kannattaa varata aikaa. Positiivinen yllätys kerta kaikkiaan. En tiedä mitä aika tälle on tehnyt, pari kuukautta tää odotti vuoroaan muuttuakseen aikanaan ureakseni.

LnBeer
10 months ago

4.7
Excellente !
Je ne peux concurrencer le commentaire de Toni Trash…(comme toujours) …et oui il a tout dit (cf commentaire juste en dessus de ma publication 😜😜😜)
BatDePau
11 months ago
4.1

Nicolas A
1 year ago
3.8

Cocorentinnn
@ 1001 bières Reims1 year ago

3.0
Elle a du corps

WilleW
@ Hoptimaal1 year ago

4.0
No nyt kyllä jyty-IPAa. Väri lasiin kaataessa ei ollut sitä, mitä oletin mutta vaikuttaa olevan kunnossa muiden arvioiden perusteella. Katsotaan.
Suutuntuma on pehmeä, täyteläinen, pienikuplainen, kuivahko ja samalla jokseenkin mehuisa. Hyvin intensiivinen ja hidas mutta silti suht hyvin tasapainossa. Hedelmäinen makupaletti, josta on hankala saada tarkemmin kiinni, sillä ABV tuntuu voimakkaasti taustalla muttei kuitenkaan varsinaisesti yllä makuun. Greippiä, passionhedelmää, kivihedelmiä ja rypälettä ainakin sekä valkoviinimäistä kuivuutta. Enemmän makean hedelmäinen kuin sitruksinen.