
10 ratings
3.6
The Waves On Witch I Ride
6.1% New England IPA / Hazy IPA
Reviews

Jean F
7 months ago
3.8

LANU
8 months ago

3.6
Olut kaatuu lasiin hieman hailakan keltaisena. Reilu sormen verran jää tahmaista valkeaa vaahtoa päälle.
Tuoksu on kiva ja erikoinen.
Sitruksinen, karkkinen ja kukkaketoinen.
Mausta löytyy kuivaa greippisyyttä päällimmäisenä. Semmoista hieman raakaa hedelmäisyyttä mangon ja ananaksen muodossa. Jälkimaku suuta voimakkaasti kuivaava, ruohoinen ja yrttinen.
Humalat ehkä vähän kateissa🤔
Suutuntuma kevyt plus ja kuivahko.

Daniel
10 months ago

4.8
Dose 5 🌟
Geruch 4 🌟
Aussehen 5 🌟
Geschmack 4 🌟
Einfach nur geil 😁
Reigo
11 months ago
3.6

Anneli P
1 year ago
3.6

Sir Guru Kabu
@ Rebel Beer Cans1 year ago

3.9
Todella raikasta juotavaa.
Kuiva greippisyys hallitsee makua.
Mukana myös paletti eksootisempia hedelmiä.
Jälkimaku on kuivaa greippiä myös.
Maistuu hyvältä pihatöiden jälkeen.

WilleW
@ Hoptimaal1 year ago

3.8
Kaatuu lasiin samean keltaisena valkoisella vaahdolla, joka häviää pian kokonaan. Suutuntuma on pehmeä, mehuisa ja pienikuplainen. Makupaletissa greippiä, mangoa, ananasta, persikkaa ja hitunen ruohoa. Runko medium miinus. Sinällään ihan laadukas NeIPA mutta hieman hukkuu massaan.
Grüni
@ Getränke Hoffmann Travemünde1 year ago
3.1

Lasis
@ Hoptimaal1 year ago

3.8
Samea keltainen. Valkea vaahto. Tuoksu sitruksinen. Maku kuiva greippinen, hedelmäinen, persikkaa, ananasta, mangoa, ruohoa ja humalaa. Hyvä olut.