
Reviews
The_Jauho
@ Prisma Tallinna Vanhakaupunki1 month ago
3.1
Hiukan mauton. Odotin nimen perusteella , että olisi crispy. No ei ollut. Laimea, ei rapsakkuutta yhtään. Toisaalta taas ihan hyvä perusolut, mutta odotin enemmän makua.

Samppe77
1 month ago
2.9
Ihan hyvä.
Jarmo H
1 month ago

2.9

Willy
@ Rimi, Nautica/Sadama, Tallinn1 month ago

2.8
Ruohonleikkuun ja saunan jälkeiseen janoon menee oikein hyvin. Normibulkkia parempi.
Hoorutka
@ Rimi, Nautica/Sadama, Tallinn2 months ago

2.8
Helposti juotavaa peruslageria, tavallinen Rock on mielestäni pehmeämpi ja parempi.

Riku T
2 months ago

3.7

Zenkko
@ Rimi, Narva mnt, Tallinn3 months ago
2.6

Hyvis80
3 months ago
3.0

Denizae
@ SuPerAlko Lootsi 6, Tallinna3 months ago

2.9
Hieman makea ja melko vetinen oluen,ei toiste tätä.

HolBeer
@ Rimi, Nautica/Sadama, Tallinn4 months ago

2.8