
Reviews
Djey
@ Beer Republic Web Shop1 year ago

3.2
Moyenne... Amère et peu goûtue. Pas top.

-mIDE-
@ Beer Republic Web Shop1 year ago

2.5
On havua ja ruohoa maussa sen verran, että omaan makuun humalointi ei oikein ole mieluinen. Ei huono olut, mutta silti.

Jouku69
@ Beer Republic Web Shop1 year ago

2.6
Hyvin vaalea väriltään, yllättävän vaisu puraisu näillä prossilla, ei makea, runko ohuehko, suuhun jää vahvahko maku vaisuudesta huolimatta, pikkusen jäi tämä westis lähtökuoppiin nyt itselläni..ei paljon muisteltavaa jälkipolville tästä...