
Reviews
Janne G
@ One Pint Pub2 months ago
2.3
Happamilla linjoilla edetään... Ei tästä pidot parane, jollei happamuus vähene 😵💫
MakeJ
@ One Pint Pub1 year ago

2.9
Sameahko olut vailla sanottavaa vaahtoa. Tuoksu hedelmäinen, maku raikas, hedelmäinen, ja hapan, erittäin hapan. Maku alussa hyvä ja hieno mutta kauaa tätä ei makustella kun hapan hyökkää irvistykseen. Hyvä raskaan ruuan jälkeen. Pidin. Juon toistekin.