
Reviews

Anneli P
1 year ago
3.0

Sir Guru Kabu
@ Hoptimaal1 year ago

3.7
Collabo Sibeeria.
Galwayn porukalta vähän erilainen ipa. Ehkä tsekit toivat säkin mallasta mukanaan.
Mallasrunko maistuu ja pieni rukiinen makukin löytyy.
Makea hedelmäisyyttä on mukana aika lailla saman verran kuin mallasporukkaa.
Jälkimaussa kuivaa greippiä sekä mallasta ja hieman ruista (tai sitten ruis-sanan pakonomainen toistaminen saa minut luulemaan niin).
Pisteet omaperäisyydestä.

Cedric C
1 year ago

3.5
🇮🇪/🇨🇿 une bonne dipa , mais rien de bien exceptionnel.....

Lasis
@ Hoptimaal1 year ago

3.8
Utuinen, kullankeltainen. Valkeat vaahdot. Tuoksu hedelmäinen. Maku viljainen, sitruksinen, appelsiinia, mangoa, persikkaa, ananasta, ruohoa ja humalaa. Hyvä olut.