
Reviews

orson
@ Hops 'N More9 months ago

4.4
Tosi mielenkiintoinen tuo tuoksu. Yllätti, että erosi niin paljon perus Geuzen tuoksusta ja hyvällä tavalla erosi. Sellaista jotain yrttiä, ihan kun piharatamoa tai jotain vastaavaa, joka on tuttu jostain Paihalaksen oluesta. Kyllä tässä myös tuo tämän oluen ykkösjuttu, eli pippurisuus on kivasti mukana.
Laadukas veto taas Cantillonilta.
Kona
11 months ago
4.0
Hyvä lambic vaikka pippuri ei ole ehkä eka mauste minkä itse olueeseen laittaisin.

Gustavo
@ Vivalabirra1 year ago

4.7