
Reviews

Imusieni J
2 years ago

3.6
Nyt väri, tuoksu vahvuuskin läsnä. Näistä pidän.

Jussips
@ Hoptimaal2 years ago

2.5
Hoptimaalin joulukalenterin 13. luukku:
Porterit haastavia itselle. Vastaan tulee paksu suutuntuma, paahteinen viba. Pekaanipähkinä jää taakse kaiketi. Makeutta on ja stydi holi.

Tero M
@ Hoptimaal2 years ago

4.1
Paahteinen ja paksu. Maussa pekaaninpähkinää,kahvia ja suklaata. Loppumaun kitkeryys vähän jäi häiritsemään
Luukku 13