
IBU:30
Reviews

RoadZombie
8 days ago
3.2
Antoinedolhen
8 days ago
3.5

LANU
10 days ago

0.2
Punaruskea olut johon jää päälle tiskiainemainen kuohkea vaahto.
Tuoksussa hedelmäviinisyyttä, hentoa marjaisuutta, yrttejä ja ripaus tammisuutta.
No nyt on aika erikoinen maku tälle vauvasuulle 😬😵💫
Voisin kuvitella, että baarien tiskeillä olevalle kumimatolle, kun illan aikana läikkyy juomia ja jos se kaadetaan loppu illasta lasiin ni se maistuisi juuri tältä.
Unicumia, jekkubatteria, suuvettä, hapanta marjamehua ja villihiivaa.
Sori nyt ei pysty 😓
MakeJ
@ K-Citymarket Columbus1 month ago

3.3
Tummahko poreileva olut vaalealla vaahdolla. Tuoksu melko vahva, humalainen. Suussa poreileva kuin kuohuviini, vahvahkon makuinen, hieman kitkerää, aika karsea, mutta ei huono 😶

Anfo13
@ K supermarket Rantakylä, Joensuu2 months ago

2.8

Leif C
@ Alko Prisma Itäharju4 months ago
3.0
Reilunsormenleveyden verran vaaleaa aikanopeastilaskevaa vaahtoa samean kellanruskean valoaläpipäästävän oluen yllä joka tuoksuu kepeän villihiivaisen belgisen karamellisen maanläheisen happaman hedelmäisen maltaiselle ja maistuu kuivan katkerahkon yrttisen villihiivaisen tallisen lepposalta, kolme bojoo. PE: 27.08.2029.
Sébastien D
4 months ago
4.0
severin821
@ Oluthuone Leskinen4 months ago
3.2

Willy
@ Panimoravintola Beer Hunter's5 months ago

3.2
Perus belgiale. Kai nämäkin alkaa pikku hiljaa uppoamaan, vaikkei lempigenreä olekaan.

Zwunda
@ Panimoravintola Beer Hunter's5 months ago

4.3
Todella hyvä olut