Hyper Fine 6.0%, Garage Beer Co., Spain
27 ratings
3.4
Hyper Fine
6.0% Berliner Weisse

Reviews

Post author: Lauri
Lauri
@ K-Citymarket Kolmisoppi, Kuopio
11 months ago
Hyper Fine, Spain
3.2
Hailakan ja ohuen rusehtavan kellertävää ja sameahkoa. Olematon vaahto. Tuoksu runsahkon, ylikypsän ja imelän makean trooppisen hedelmäinen (mangoa, ananasta, guavaa, papaijaa) ja makean vaniljainen. Maku runsahkon, imelän makean, ylikypsän ja tunkkaisen trooppisen hedelmäinen (mangoa, guavaa, papaijaa, litsiä, ananasta), kevyen hapan ja suolainen sekä etäisesti maltainen ja viljainen. Kohtuullisen hyvät ja tasapainoiset maut. Suutuntuma on kepeähkö, kuivakka ja hiilihappoinen. Ihan juotavissa oleva berliner weisse, mutta odotuksiin nähden aika iso ja tunkkainen pettymys.

Post author: Jussi Koo
Jussi Koo
@ K-Citymarket Kolmisoppi, Kuopio
1 year ago
Hyper Fine, Spain
3.2
Iltamyssyksi pitkän ja mukavan päivän päätteeksi, suoraan tölkistä. Maussa mennään vahvasti happaman äärelle, mukana myös kirpeyttä, jännästi vaniljaa, vehnää, rypälemäisyyttä, marjaisuutta, suolaisuutta sekä vadelmaisuutta. Tää ilta olis kaivanut nyt vähän muuta, mutta mistä näitä koskaan aavistamaan. Juomassa ei sinänsä vikaa, mutta nyt tunnelman johdosta hieman liian hapanta.

Post author: SawonSahtiMaisteri
SawonSahtiMaisteri
@ Airaksela
1 year ago
Hyper Fine, Spain
3.3
Kullan keltainen ilman vaahtoa Voimakas tuoksu, mutta mikä siinä tuoksuu? Vehnä ehkä ja hapan joku. Maussa vaniljaa, vehnää, passionia ja suolaa.

Post author: Taru
Taru
@ Mallaskukko
1 year ago
Hyper Fine, Spain
2.0
Noh, tölkin tiedot lupaavat huikeita makuelämyksiä mm. vaniljaa mangoa ja ananasta. Toteutus sangen mietona, paitsi suola! Tulee mieleen eilinen Tutti frutti KPS:n tuote, lähes yksi yhteen. Ei siis huono, mutta pettymys kuitenkin.

Post author: Haerjy
Haerjy
1 year ago
3.2

Post author: Joona M
Joona M
@ Etko Brewing Klondyke Taproom & Shop
1 year ago
Hyper Fine, Spain
3.2
Väriltään auringonkukan keltainen. Ei vaahtoa. Tuoksussa hiukan vesimeloonia ja hiukan mangoa ja passioonia. Maultaan passioinen ja mangoinen mutta vanilia ei juuri maistu. Gosena on kirpeä mutta ei niin hapan kuin yleensä goset/sourit. Kevyt suolaisa. Sopii aurinkoiseen päivään.

Post author: KallioUG
KallioUG
@ K-Market Vellamonkatu
1 year ago
Hyper Fine, Spain
3.9
Kivan hapanta menoa. Mangoa ja vaniljaa.

Post author: Rata K
Rata K
@ Twins Craft beer
1 year ago
Hyper Fine, Spain
3.7

Post author: Vindos
Vindos
@ Kuluma Pub
1 year ago
3.1

Post author: Jyri
Jyri
@ Kuluma Pub
1 year ago
3.0